El Somni Infinit

lunes, 25 de enero de 2010

Presentació


Sóc l'Elisabet, tinc 23 anys, visc al Vendrell, a la província de Tarragona. El repte d'afrontar el Grau d'ADE m'ilusiona molt, tot i que per problemes d'horari sé que em costarà molt compaginar tant la meva vida personal, laboral i a la vegada estudiar, però no hi ha res impossible.
Porto treballant al voltant d'uns cinc anys a la mateixa empresa, Mobles Expo Mobi. Actualment ocupo el càrrec de directora de franquicia.
La meva motivació vers aquests estudis es poder arribar a crear algun dia la meva propia empresa, i si més no, poder aprofitar aquests coneixements com a enriqueixement personal i també profesional.

3 comentarios:

  1. Hola Elisabeth,

    Disposes d'experiència en l'ensanyament no presencial, i aquesta és una competència que et dona un cert avantatge per iniciar els teus estudis del Grau d'ADE. Només et toca seguir les mateixes pautes de treball i rutina, per aconseguir els teus propòsits i objectius.

    ResponderEliminar
  2. Hola Elisabeth,

    Sóc la MªJosé Rodríguez, companya teva del Grau d'ADE.

    Et desitjo molta sort en aquesta nova etapa que comences, que de segur que t'anirà molt bé!

    Fins aviat!

    Salutacions,

    MªJosé

    ResponderEliminar
  3. Molta sort i endavant. si confies en tu pots fer moltes coses. una abraçada

    ResponderEliminar